Exerciții pentru articulațiile genunchiului pentru durere, 4 exercitii simple pentru cei cu gonartroza, pe care le poti face acasa

10 tipuri de exerciții pe care le puteți face atunci când aveți dureri de genunchi - GymBeam Blog

4 exercitii simple pentru cei cu gonartroza, pe care le poti face acasa

Autor: Dr. Sa iti pui genunchii in miscare este ultimul lucru pe care ai vrea sa il faci atunci cand suferi de osteoartrita genunchiului gonartrozainsa aceste exercitii te pot ajuta sa iti mentii genunchii flexibili si te vor ajuta la capitolul rezistenta cand e vorba de articulatiile genunchilor. Inainte de a face aceste exercitii, cere acordul medicului tau specialist si nu forta daca simti durere cu aceste miscari.

tratamentul simptomelor artrozei calcaneului

Exercitiul de stretching pentru cvadricepsi pot ameliora tensiunea din articulatiile genunchilor. Stai cu picioarele departate, cam la distanta soldurilor tale. Indoaie genunchiul drept si prinde-ti la spate varful piciorului drept cu mana dreapta.

Acest lucru vi se întâmplă mai alesatunci când faceți genuflexiuni sau când urcați și coborâți scările?

Adu calcaiul drept cat mai aproape de muschii feselor, atat cat e posibil. Pentru un echilibru bun, poti sa te sprijini cu mana stanga de un perete.

Dureri de genunchi? Iată ce exerciţii fizice poţi să faci!

Mentine pozitia aceasta 30 de secunde si repeta apoi cu piciorul stang, sprijinindu-te de acelasi perete. E bine sa faci aceste miscari in seturi de cate 3, o data pe zi.

traumatisme fluide

Acest exercitiu de stretching la nivelul gambei iti va creste flexibilitatea de la nivelul muschilor picioarelor si de la nivelul articulatiilor genunchilor. Adu-ti piciorul drept cam la cm in fata piciorului stang. Indoaie piciorul drept, asigurandu-te ca genunchiul tau nu trece dincolo de nivelul degetelor de la picioare.

Mentindand piciorul stang cat mai drept, apasa calcaiul stang spre pe podea, pentru a intinde muschii gambei la piciorul pe care il tii in spate. Mentine pozitia aceasta 30 de secunde, apoi repeta cu celalalt picior, ca si cand ai prepararea articulațiilor helev o fandare, insa fara sa fortezi genunchii inutil.

Fa 3 repetari zilnic.

dureri de spate dureri de articulații

Exercitiul din pozitie asezata, prin care ridici piciorul, te ajuta sa intaresti musculatura din jurul genunchilor. Stai pe un scaun, cu ambele picioare indoite la exerciții pentru articulațiile genunchiului pentru durere de grade. Ridica usor piciorul drept, astfel incat sa fie paralel cu podeaua, mentinand piciorul stang in continuare pe podea.

Mentine pozitia 30 de secunde, apoi usor lasa piciorul drept pe podea si repeta exercitiul cu piciorul stang. Repeta miscarile de 10 ori, de doua ori pe zi. Step-ul-ul este un exercitiu pentru intarirea musculaturii picioarelor.

10 tipuri de exerciții pe care le puteți face atunci când aveți dureri de genunchi

Astfel, o data ce vei stapani acest exercitiu, iti va fi mai usor sa urci scarile, de exemplu. Vei avea nevoie de un step pentru aerobic sau poti folosi treapta cea mai de jos a scarilor din locuinta ta. Stai in fata scarilor cu picioarele departate, cam la latimea soldurilor tale. Urca pe treapta cu piciorul drept, apoi cu piciorul stang.

Coboara de pe trepte, cu spatele: piciorul stang atinge podeaua primul, apoi este urmat de piciorul drept. Fa miscarile de urcare si de coborare in ritmul tau, in seturi de aproximativ 30 de secunde.

Exerciții fizice pentru durere în articulația genunchiului

Pentru a-ti mentine echilibrul, poti sa te tii cu mana de balustrada scarilor. Fa aceste seturi de 10 ori, de doua ori pe zi.

uncartroza c3 c4

Completează chestionarul acesta pentru tine sau pentru ei și află rapid dacă acesta indică un risc de gonartroză sau coxartroza. Dacă te înscrii în categoria de risc, primești un consult de specialitate gratuit! Pentru a comenta este nevoie de autentificare sau înregistrare.

Similarpublicații